Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (8)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Ільяна В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
1.

Ільяна В. 
Особливості організації корекційної роботи вчителя-логопеда з розвитку фонематичних процесів у дітей молодшого шкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення [Електронний ресурс] / В. Ільяна // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2015. - № 2. - С. 45-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/DLog_2015_2_8
Проаналізовано погляди на проблему організації корекційної роботи вчителя-логопеда з розвитку фонематичних процесів у дітей молодшого шкільного віку з тяжкими порушеннями мови. Охарактеризовано принципи поетапної роботи та особливості добору завдань з урахуванням послідовності визначених етапів встановлення фонематичних процесів відповідно до психолінгвістичної періодизації розвитку мовлення. Окреслено зміст методики та наведено приклади завдань. Наголошено на вагомості ознайомлення дітей із диференційними ознаками схожих за акустико-артикуляційними ознаками фонем, розвитку фонематичного аналізу в зовнішньому та внутрішньому планах, відпрацюванні звуко-буквеного аналізу і синтезу, мовленнєвого аналізу і синтезу та закріпленні отриманих навичок під час виконання різноманітних за складністю завдань. Визначено етапи становлення фонематичних процесів відповідно до психолінгвістичної періодизації розвитку мовлення, зокрема фонематичне сприймання, фонематичні уявлення, звуковий синтез у зовнішньому плані. Розглянуто зміст методики, спрямованої на розвиток фонематичних процесів (методику апробовано в межах експериментального дослідження, що проводилось на базі шкіл-інтернатів для дітей із тяжкими порушеннями мови м. Київ та м. Васильків).Представлены взгляды на проблему организации коррекционной работы учителя-логопеда по развитию фонематических процессов у детей младшего школьного возраста с тяжелыми нарушениями речи. Охарактеризованы принципы поэтапной работы и особенности отбора задач с учетом последовательности определенных этапов установления фонематических процессов в соответствии с психолингвистической периодизации развития речи. Определено содержание методики и приведены примеры задач. Акцентировано внимание на важности ознакомления детей с дифференциальными признаками похожих по акустико-артикуляционным признакам фонем, развития фонематического анализа во внешнем и внутреннем планах, отработке звуко-буквенного анализа и синтеза, речевого анализа и синтеза и закреплении полученных навыков при выполнении различных по сложности задач. Определены этапы становления фонематических процессов в соответствии с психолого-лингвистической периодизацией развития речи, в частности фонематическое восприятие, фонематическое представление, звуковой синтез во внешнем плане. Рассмотрено содержание методики, направленной на развитие фонематических процессов (методика апробирована в пределах экспериментального исследования, проведенного на базе школ-интернатов для детей с тяжелыми нарушениями речи г. Киев и г. Васильков).The article presents a modern approach to the problem of organization of correction and development of phonemic hearing primary school pupils with severe speech disabilities. The article presents the way of construction of correctional work. The article considers the way of building a correctional work. Considered psycholinguistic periodization speech development. It appears here as a starting circuit for competent construction of correctional work. In accordance with this article presents a methodology for the phased development of phonemic and correction processes. Are examples of different tasks in terms of complexity (simple to complex). Describes the features of the use of these tasks. It is paid attention to the significance of learning of differentiated sounds characteristics which are acoustically and articulatory similar to each other, to phonemic analysis development in the introspective and exoteric way, to the sound-letter analysis and synthesis forming, to the speech analysis and synthesis redundancy in the complexity-different tasks. The following material can be used by speech therapist as a base. This makes it possible to use a differentiated approach during the remedial work to address violations of phonemic aspects of speech in primary school pupils with severe speech disabilities
Попередній перегляд:   Завантажити - 340.034 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Ільяна В. 
Вивчення стану сформованості фонематичних процесів у дітей із порушеннями мовленнєвого розвитку в контексті попередження дислексій [Електронний ресурс] / В. Ільяна // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2014. - № 4. - С. 31-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/DLog_2014_4_7
Розкрито погляди на проблеми розладів читання у дітей із порушеннями мовленнєвого розвитку. Наданоно аналіз результатів дослідження стану сформованості фонематичних процесів у дітей молодшого шкільного віку. Репрезентовано дані дослідження таких психічних процесів, що складають основу структури читання: звуковимову учнів із тяжкими порушеннями мовлення, що супроводжуються дислексією (ТПМ+Д); виокремлення на слух заданого звуку з-поміж схожих за акустико-артикуляційними ознаками; розрізнення слів-паронімів; фонематичні уявлення; добір слів за заданим звуком; звуковий синтез слів; складовий аналіз та синтез. Визначено середній показник стану фонематичних процесів в учнів з ТПМ+Д, який свідчить про значне зниження у них фонематичних процесів у цілому у порівнянні із розвитком мовлення в учнів без дислексій. Доведено необхідність здійснення запропонованого підходу до проблеми дислексій у дітей із розладами мовленнєвого розвитку, який би передбачав урахування особливостей прояву психологічних функцій та операцій, що безпосередньо складають психолінгвістичну структуру читання та письма, не обмежуючись лише станом сформованості фонематичних процесів. Зазначено, що це лише один із компонентів психолінгвістичної структури навички читання, який потребує розвитку та його вдосконалення від найпростіших форм (фонематичного сприймання на рецептивному рівні) до найвищих (слухового аналізу та синтезу звукоскладової будови слова у зовнішньому та внутрішньому планах) ще у період дошкільного віку.Раскрыты взгляды на проблемы расстройства чтения у детей с нарушениями речевого развития. Представлен анализ результатов исследования состояния сформированности фонематических процессов у детей младшего школьного возраста. Представлены данные исследования таких психических процессов, составляющих основу структуры чтения: звукопроизношение учеников с тяжелыми нарушениями речи, сопровождающиеся дислексией (ТНР + Д); выделение на слух заданного звука между похожими по акустико-артикуляционным признакам; различение слов-паронимов; фонематическое представление; подбор слов по заданному звуку; звуковой синтез слов; слоговый анализ и синтез. Определен средний показатель состояния фонематических процессов у учащихся с ТНР + Д, который свидетельствует о значительном снижении в них фонематических процессов в целом по сравнению с развитием речи у учащихся без дислексий. Доказана необходимость осуществления предлагаемого подхода к проблеме дислексий у детей с расстройствами речевого развития, который бы предусматривал учет особенностей проявления психологических функций и операций, непосредственно составляющих психолингвистическую структуру чтения и письма, не ограничиваясь только состоянием сформированности фонематических процессов. Указано, что это лишь один из компонентов психолингвистической структуры навыков чтения, который нуждается в развитии и его совершенствовании от простейших форм (фонематического восприятия на рецептивном уровне) до высоких (слухового анализа и синтеза звукослогового строения слова во внешнем и внутреннем планах) еще в период дошкольного возраста.Modern approaches to the problem of reading disorders in children with speech defects are presented in the article. Analysis of the results of the study the level of maturity of phonemic processes in children of primary school age reprezentovan. Status of phonemic perception at the level of perception, phonemic representations, auditory analysis and synthesis of sound syllabic structure of the word is discussed in the article. These results indicate a low level of phonemic formation processes. Just noted that this is only one of the components of the structure of psycholinguistic skills of reading, which should be developed as early as the preschool years. Analysis of experimental data proves the need for such an approach to the problem dysleksiy in children having speech-language disabilities, providing for taking into account the peculiarities of manifestation of psychological functions and operations that directly account for psycholinguistic structure of reading and writing, but not limited to phonemic state formation processes.
Попередній перегляд:   Завантажити - 272.651 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Ільяна В. М. 
Особливості організації корекційно-розвивальної роботи вчителя-логопеда з попередження та подолання дислексії у дітей молодшого шкільного віку з ТПМ [Електронний ресурс] / В. М. Ільяна // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. - 2015. - Вип. 10. - С. 88-93 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ooop_2015_10_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 366.509 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Ільяна В. М. 
Визначення механізмів дислексій в учнів з тяжкими порушеннями мовлення [Електронний ресурс] / В. М. Ільяна // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. - 2013. - Вип. 4(1). - С. 33-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ooop_2013_4(1)__7
Попередній перегляд:   Завантажити - 88.068 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Ільяна В. М. 
Сучасний стан вивчення читання як процесу (психолого-педагогічний аспект) [Електронний ресурс] / В. М. Ільяна // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. - 2012. - Вип. 3(1). - С. 36-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ooop_2012_3(1)__10
Попередній перегляд:   Завантажити - 194.893 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Ільяна В. М. 
Дослідження рецептивної діяльності різної модальності у контексті подолання розладів читання [Електронний ресурс] / В. М. Ільяна // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. - 2016. - Вип. 11. - С. 62-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ooop_2016_11_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.086 Mb    Зміст випуску     Цитування
7.

Ільяна В. 
Реалізація психолінгвістичного підходу до програмово-методичного забезпечення з корекції фонетико-фонематичної сторони мовлення у молодших школярів із тяжкими порушеннями мовлення [Електронний ресурс] / В. Ільяна, З. Пригода // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2017. - № 3. - С. 40-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/DLog_2017_3_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 185.351 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Ільяна В. 
Подолання дислексій в учнів 2 – 4 класів загальноосвітніх шкіл для дітей з тяжкими порушеннями мовлення [Електронний ресурс] / В. Ільяна // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2014. - № 1. - С. 18-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/DLog_2014_1_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 152.221 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського